torsdag 28 april 2011

TEXTMÄSSANS REMIXTÄVLING

Lördagen den 7 maj är det ju Textmässa. Allt pekar mot en härlig tillställning, och det är dessutom 10-årsjubileum. Nu har förlaget startat en skojig tävling, där var och en inbjuds att remixa vår logga, ritad av den eminanta Loka Kanarp. En hel del bidrag har redan flutit in, och det som får flest "gilla"-tryck vinner tio Vertigoböcker!

Du hittar tävlingen här: http://www.facebook.com/event.php?eid=148799351852906#!/event.php?eid=148799351852906 (Du måste tyvärr vara medlem på Facebook för att deltaga, beklagar detta.)

Mitt eget bidrag fastnade i Facebooks censurfilter, så det lägger jag här:


(Förlåt att jag inte är mer överraskande än så här, men alla fördomar om mig stämmer: jag är enkelspårig, monoman, barnslig.)

Det har redan kommit in massor med fina bidrag! var med du också! Vinnaren presenteras på mässan!

Tillägg, 30 april: OBS! det har blivit något av en bugg på facebook-sidan! De först upplagda bilderna syns inte på sidan, men de finns kvar! Du ser dem genom att trycka på en av bilderna och sedan använda pilarna för att ta dig framåt genom högen. Glöm inte att trycka "gilla" på dem du gillar!

Inga kommentarer: