söndag 8 maj 2011

SAMMANFATTNING AV TEXTMÄSSAN

Kanske samlar jag mig till ett inlägg om Textmässan, vad som var minnesvärt och mindre minnesvärt i vårt tioårsjubileum, kanske gör jag det inte. Här kommer åtminstone en bild som utmärkt bra sammanfattar vad jag själv ägnade mig åt, sittande som moderator på de fyra seminarierna.

Det tog ett tag innan jag begrep vad mannen på första raden höll på med. Det visade sig att han tecknade karikatyrer av alla seminariedeltagarna. Jag är inte säker på hur många som nappade på hans erbjudande att köpa sitt exemplar. Jag gjorde det åtminstone. Tecknaren heter Per Lublin. Tycker han fångade både mitt utseende och min röst otäckt väl. Klicka på bilden så blir den större.


(Via den här länken till Facebook kan du se många fler bilder från Textmässan och efterfesten.)

Inga kommentarer: